REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

www.fashionableenglish.pl

 I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy: Fashionable English, działający pod adresem: www.fashionableenglish.pl, prowadzony jest przez: Elwira Krupa, z siedzibą w/przy: ul. Marzeń 12b, 05-552 Łazy, działający pod numerem NIP: 525-213-67-53.
  2. Niniejszy Regulamin Sklepu internetowego określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym: www.fashionableenglish.pl, a w szczególności zasady i tryb zawierania umów sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu, jak również tryb postępowania reklamacyjnego oraz tryb odstąpienia od umowy przez Konsumenta.
  3. W zakresie Usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 9 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 344, ze zm.).
  4. Regulamin skierowany jest do wszystkich Klientów Sklepu. Wszyscy Klienci są obowiązani zapoznać się z postanowieniami Regulaminu, przed dokonaniem zakupu.
  5. Każdy Klient zobowiązany jest przestrzegać postanowienia Regulaminu. Sprzedaż odbywa się na podstawie wersji Regulaminu, obowiązującej w momencie złożenia zamówienia.
  6. Każdy Klient ma możliwość zapoznać się z Regulaminem w każdym czasie, klikając na stronie internetowej Sklepu: Fashionable English w hiperlink: „Regulamin Sklepu“. Regulamin można w każdym czasie pobrać i wydrukować.
  7. Wszystkie informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu: Fashionable English, odnoszące się do produktów (łącznie z cenami), nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy, w myśl art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 1610, ze zm.). Klient wysyłając Formularz Zamówienia składa ofertę dostawy treści lub usługi cyfrowej za cenę i na warunkach określonych w opisie.

II. DEFINICJE

Wskazanie w Regulaminie terminy mają następujące znaczenie:

Formularz Rejestracji – Funkcjonalność pozwalająca na wypełnienie przez Użytkownika pola (podanie odpowiednich danych) w celu założenia Konta na Platformie

Formularz Zamówienia – Funkcjonalność pozwalająca na dokonanie rezerwacji udziału w Warsztatach Stacjonarnych oraz złożenie Zamówienia poprzez wskazanie Produktu, a także podanie odpowiednich danych i wybór sposobu płatności (w przypadku odpłatnego Zamówienia)

Klient – Użytkownik, który zawarł lub zamierza zawrzeć Umowę z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość

Konto – Funkcjonalność umożliwiająca Użytkownikowi, po zalogowaniu się za pomocą indywidualnego loginu i hasła, dostęp do zasobów na Platformie

Konsument – Klient będący osobą fizyczną, zawierający Umowę niezwiązaną bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową

Kurs Online – Kurs edukacyjny składający się z dostępu do filmów oraz dodatkowych materiałów w wersji cyfrowej, bądź retransmisja Szkolenia

Materiały Edukacyjne   – Materiały edukacyjne dostępne w ramach Platformy, na zasadach opisanych w Regulaminie

Newsletter – Informacje cyklicznie przesyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej Użytkownikom, którzy wyrazili na to zgodę, dotyczące Produktów oraz promocji nowości w Serwisie

Platforma e-learningowa – Platforma internetowa dostępna pod adresem online.edunation.com.pl

Produkt –Treść cyfrowa oferowana przez Sprzedawcę, do której można wykupić dostęp bądź uzyskać dostęp nieodpłatnie za pośrednictwem Serwisu, w tym w szczególności Kursy Online, Szkolenia oraz Webinaria

Sprzedawca Podmiot, o którym mowa w § I ust. 2 Regulaminu

Serwis  – Strona internetowa dostępna pod adresem www.edunation.com.pl

Szkolenie– Płatne szkolenia oraz konferencje online przeprowadzane na żywo

Umowa – Umowa, której przedmiotem jest uzyskanie dostępu do Produktów, zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Formularza Zamówienia

Użytkownik -Każdy podmiot korzystający z Serwisu

Warsztaty Stacjonarne – Zajęcia szkoleniowe przeprowadzane wyłącznie w formie stacjonarnej

Webinarium – Bezpłatne szkolenie online przeprowadzane na żywo

Zamówienie – Prowadzące do zawarcia umowy oświadczenie woli Klienta, określające rodzaj i ilość Produktów, do których Klient chce uzyskać dostęp oraz dane Klienta

III. USŁUGI ŚWIDCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Sprzedawca świadczy na rzecz Użytkowników następujące usługi drogą elektroniczną:
    1. przesyłanie Newslettera („Usługa Newslettera”);
    2. udostępnienie Formularza Zamówienia w celu podania danych, złożenia Zamówienia i zawarcia Umowy („Przyjmowanie i realizacja zamówień”);
    3. rezerwacji udziału w Warsztatach Stacjonarnych;
    4. udostępnianie niektórych Produktów.
  2. Uzyskanie dostępu do części Produktów jest odpłatne zgodnie z cennikiem dostępnym w Serwisie.
  3. W celu prawidłowego korzystania z Serwisu i wszystkich jego funkcjonalności niezbędne jest spełnienie wymagań technicznych w postaci: posiadania urządzenia z dostępem do Internetu, posiadanie konta poczty elektronicznej, a także zainstalowania na urządzeniu najnowszej wersji przeglądarki internetowej. W używanej przez Użytkownika przeglądarce internetowej powinna być włączona obsługa plików cookies.

 

III. USŁUGA NEWSLETTERA

  1. Użytkownik może wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera poprzez zaznaczenie stosownego checkboxa.
  2. Newsletter wysyłany jest, po wyrażeniu zgody przez Użytkownika, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, tj. na adres e-mail, na zasadach określonych w ustawie o świadczeniu usług drogą elektroniczną. Newsletter może zawierać informację handlową.
  3. Usługa Newslettera świadczona jest przez czas nieoznaczony. Użytkownik ma jednak możliwość zrezygnowania z niej w każdej chwili, bez podawania przyczyny. Rezygnacja z tej usługi może nastąpić przez przesłanie Sprzedawcy odpowiedniej informacji, za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: elvira@fashionableenglish.pl Użytkownik otrzymuje również opcję rezygnacji z Usługi Newslettera poprzez kliknięcie linku znajdującego się w wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera.

IV. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja. Składając zamówienie, Klient akceptuje treść Regulaminu.
  2. Sklep oznacza oferty sponsorowane oraz płatne reklamy. Informacje te są przedstawiane w bezpośrednim powiązaniu z danym wynikiem wyszukiwania, w widoczny sposób, który wyróżnia się z ogólnego interfejsu.
  3. Podana w zamówieniu cena stanowi całkowitą wartość, jaką Klient zobowiązany jest zapłacić, zawierającą należny podatek (cena brutto).
  4. Jeżeli Konsument zobowiązany będzie do płatności wykraczającej poza uzgodnioną cenę, opisaną w ustępie poprzednim, Sklep niezwłocznie poinformuje Konsumenta o tym fakcie, wyjaśniając przyczynę różnicy ceny. Obciążenie Konsumenta dodatkowymi kosztami nastąpi wyłącznie po uzyskaniu wyraźnej zgody Konsumenta.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany cen, znajdujących się w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych, bądź wprowadzania w nich zmian, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  6. W razie wprowadzenia promocji, Sklep informuje Klientów o najniższej cenie Produktu z ostatnich 30 dni. Jeśli Produkt jest w sprzedaży krócej niż 30 dni, cena przed promocją to najniższa cena od momentu wprowadzenia Produktu do Sklepu. Informacje te są przedstawiane obok ceny promocyjnej Produktu.
  7. Zamówienia od Klientów są przyjmowane za pomocą wysłanego Formularza Zamówień, dokonanego za pośrednictwem strony: Fashionable English lub e-mailowo na adres: elvira@fashionableenglish.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  8. Zamówienie Produktu realizuje się poprzez wybranie treści lub usługi cyfrowej, którymi Klient jest zainteresowany, kliknięcie przycisku “DODAJ DO KOSZYKA”, znajdującego się przy opisie Produktu, a następnie, z poziomu “KOSZYK”, znajdującego się w zakładce Sklepu, wypełnienie Formularza Zamówienia, w tym wyboru formy zapłaty za wybrany Produkt, a następnie kliknięcie potwierdzenia zakupu.
  9. Po złożeniu zamówienia Klient dostaje potwierdzenie złożonego zamówienia na swój adres e-mail, podany w Formularzu Zamówienia.
  10. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjęcia oferty, rozpoczyna się proces realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, przy czym: a) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem internetowym lub Blikiem – rozpoczyna się maksymalnie następnego dnia roboczego, po jego potwierdzeniu przez Sprzedawcę. b) w przypadku złożenia zamówienia płatnego przelewem tradycyjnym – rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty za złożone zamówienie, na koncie bankowym Sklepu.
  11. Zamówienia złożone w Sklepie są realizowane w przeciągu 24 godzin, bez względu na dzień tygodnia.
  12. Klient otrzyma wiadomość maila z linkiem dostępu do zamówionego produktu. Z chwilą jego otrzymania przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.
  13. Na życzenie Klienta zostaje wystawiona faktura.
  14. Dostępnymi środkami porozumiewania się Klienta ze Sklepem są:
  15. E-mail: elvira@fashionableenglish.pl
  16. Telefon – 509436140
  17. Adres korespondencyjny
  18. Sprzedawca dostarcza Konsumentowi treść cyfrową lub usługę cyfrową niezwłocznie po zawarciu Umowy, chyba że Strony postanowiły inaczej. Treść cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy treść cyfrowa lub środek, który pozwala na uzyskanie dostępu do treści cyfrowej lub pobranie treści cyfrowej, zostały udostępnione Konsumentowi lub fizycznemu lub wirtualnemu urządzeniu, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, lub gdy Konsument lub takie urządzenie, uzyskali do niej dostęp. Usługę cyfrową uważa się za dostarczoną w chwili, gdy Konsument lub fizyczne lub wirtualne urządzenie, które Konsument wybrał samodzielnie w tym celu, uzyskali do niej dostęp.
  19. Jeżeli Sprzedawca nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej niezwłocznie lub w dodatkowym, wyraźnie uzgodnionym przez Strony terminie, Konsument może odstąpić od Umowy.
  20. Konsument może odstąpić od Umowy, bez wzywania do dostarczenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej, jeżeli z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie dostarczy treści cyfrowej lub usługi cyfrowej.
  21. Sprzedawca informuje Konsumenta o aktualizacjach, w tym dotyczących zabezpieczeń, niezbędnych do zachowania zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z Umową oraz dostarcza je Konsumentowi przez czas dostarczania treści cyfrowej lub usługi cyfrowej określony w Umowie, na podstawie której dostarczanie następuje w sposób ciągły, lub zasadnie oczekiwany przez Konsumenta, uwzględniając rodzaj treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i cel, w jakim są wykorzystywane, oraz okoliczności i charakter Umowy, jeżeli Umowa przewiduje dostarczanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej jednorazowo lub częściami.
  22. Treść cyfrową dostarcza się w najnowszej wersji, dostępnej w chwili zawarcia Umowy.

V. REALIZACJA PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca umożliwia Klientowi dokonanie zapłaty za zamówiony Produkt za pomocą:
  2. przelewu na numer konta widoczny na stronie;
  3. bankowości internetowej dostępnej za pośrednictwem usługi HotPay;
  4. Klient jest zobowiązany dokonać płatności w terminie do 7 dni od dnia zawarcia odpłatnej Umowy. W przypadku braku zapłaty w terminie 7 dni, Sprzedawcy przysługuje prawo do rozwiązania Umowy ze skutkiem natychmiastowym. W tytule przelewu należy wpisać tytuł zamawianego produktu cyfrowego.
  5. Obsługa bankowości internetowej jest realizowana Hotpay.  Płatność jest realizowana w sposób wskazany przez Klienta. W przypadku wyboru przez Klienta tego sposobu płatności, Klient zostanie przekierowany poza Serwis w celu dokonania płatności.

VI. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Konsument, który zawarł Umowę może od niej odstąpić bez podawania przyczyny w terminie 14 dni.
    2. Do zachowania terminu, o którym mowa wyżej, wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed jego upływem za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: elvira@fashionableenglish.pl
    3. Bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od dnia uzyskania dostępu do Produktu przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż dostawca Produktu. W przypadku Umowy, która obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, bieg terminu do odstąpienia od Umowy rozpoczyna się od udostępnienia ostatniego Produktu.
    4. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta od Umowy, umowę tę uważa się za niezawartą.
    5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
    6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    7. Uprawnienie odstąpienia od Umowy na zasadach wskazanych w niniejszym paragrafie przysługuje również Klientowi niebędącemu Konsumentem zawierającemu Umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści Umowy wynika, że nie posiada ona dla tego Klienta charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
    8. Zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy o Prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie usług związanych z wydarzeniami kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. W związku z tym, Klient (nawet jeżeli jest Konsumentem) nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku Szkoleń oraz Webinariów odbywających się w wyznaczonym terminie, a także w przypadku Kursów dostępnych przez wskazany okres.
    9. Zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o Prawach konsumenta, nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. W związku z tym, Klient (nawet jeżeli jest Konsumentem) nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku Produktów, co do których, zostanie on poinformowany o ww. utracie prawa odstąpienia od umowy.

VII. REKLAMACJE

  1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.
  2. Użytkownik ma prawo złożenia reklamacji dotyczącej usług świadczonych elektronicznie.
  3. Klient może złożyć reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: elvira@fashionableenglish.pl
  4. W przypadku reklamacji dotyczącej Zamówienia, Sprzedawca zaleca Klientowi wskazanie w reklamacji informacji dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju wady i daty jej wystąpienia oraz żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową lub złożenia oświadczenia o obniżeniu Ceny albo odstąpieniu od umowy, co przyspieszy proces rozpatrywania reklamacji. Powyższe wskazania są jedynie zaleceniami i nie mają wpływu na skuteczność złożenia reklamacji.
  5. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i udzieli na nią odpowiedzi nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku ustosunkowania się Sprzedawcy do złożonej reklamacji we wskazanym powyżej terminie uważa się, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
  6. W przypadku odwołania Szkolenia (nieprzeprowadzenia go we wskazanym terminie), Klientowi przysługuje prawo zwrotu pełnej ceny uzyskania dostępu (tą samą drogą, którą dokonano zapłaty ceny, bądź na rachunek bankowy wskazany przez Klienta). Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaproponowania Klientowi dostępu do Szkolenia w innej dacie. W przypadku zgody Klienta na udział w Szkoleniu w innej dacie, Klientowi nie przysługuje zwrot, o którym mowa w zdaniu pierwszym.

VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Regulamin określa zasady zawierania i wykonywania Umowy sprzedaży Produktów, znajdujących się na stronie Sklepu.
  2. Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sprzedawcą.
  3. Regulamin dostępny jest dla wszystkich Klientów w wersji elektronicznej na stronie internetowej Sklepu: Fashionable English, w zakładce: „Regulamin Sklepu“.
  4. Aby móc korzystać z Usług Sklepu, niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu oraz przeglądarki internetowej, umożliwiającej wyświetlanie stron www, jak również podanie adresu e-mail, umożliwiającego przesłanie informacji, dotyczących realizacji zamówienia.
  5. Zakazuje się wszystkim osobom, w tym Klientom, zamieszczania na stronie Sklepu treści bezprawnych.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  7. Regulamin nie wyłącza oraz nie ogranicza żadnych uprawnień Klienta, będącego Konsumentem, które przysługują mu na mocy bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa. W przypadku sprzeczności pomiędzy postanowieniami Regulaminu a bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, przyznającymi konsumentom uprawnienia, pierwszeństwo mają przepisy prawa.
  8. Postanowienia Regulaminu mniej korzystne dla Konsumenta, niż postanowienia ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 287, ze zm.) są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy ustawy.
  9. W razie gdyby którekolwiek z postanowień niniejszego Regulaminu było lub miało stać się nieważne lub bezskuteczne, ważność całego Regulaminu w pozostałej części zostaje nienaruszona. W takim przypadku Strony zastąpią nieważne lub bezskuteczne postanowienie innym, które możliwie najwierniej oddaje zamierzony cel gospodarczy. Odpowiednio dotyczy to także ewentualnych luk w Regulaminie.